I HAVE A DREAM

“I HAVE A DREAM”

From the inception, Greyhound Original is nothing but a dream. 

To commemorate the brand’s 40th anniversary, Greyhound Original joins forces with The Hub, a nonprofit organization that provides supports for underprivileged children and youths against drugs, exploitations, violence and neglect, to explore what “dreams” aspire and transpire. 

Built on a basis that everybody has a dream, but for many, external factors distort their dreams. What might be easily provided for some can be out of reach for others. After working closely with The Hub and its cast of characters, Greyhound Original has come to a realization that the most important dream—the one that they collectively cherish—is that of true “acceptance” rather than empty sympathy. 

The Hub kids come from all walks of life, but they are all determined to better their lives, chasing their own dreams. 

“I HAVE A DREAM” campaign’s photography portrays The Hub kids as strong, willful and independent individuals who are ready to take on their dreams and the world. 

Greyhound Original 40th Anniversary t-shirt is 990 THB, and proceeds from sales will be donated to The Hub. You can also make a direct donation at 1387. 

 

“I HAVE A DREAM”
เราเชื่อว่าทุกคนมีความฝัน ที่อยากจะทำ อยากจะเป็น อยากสร้างบางสิ่ง หรือเปลี่ยนแปลงอะไรบางอย่าง
แต่ไม่ใช่ทุกคนที่จะมีครอบครัวที่อบอุ่น และได้รับโอกาสหรือการศึกษาอย่างที่ควรจะได้รับ
เด็กทุกคนต่างมีความฝัน ที่จะเติบโตขึ้นมาเพื่อเป็นคนอย่างที่ตนปราถนา สิ่งนึงที่น้องๆต้องการ
คือ การได้รับการยอมรับไม่ต่างจากคนอื่น  ความเท่าเทียมกันในฐานะคนคนนึง ไม่ใช่ความสงสาร
น้องๆเหล่านี้เป็นตัวแทนของเด็กอีกหลายคนที่มีความฝัน ที่อยู่ภายใต้การดูแลของมูลนิธิ THE HUB
พวกเค้าเดินทางมาจากคนละทิศละทางแต่มีจุดมุ่งหมายเดียวกันที่ไม่ต่างจากเรา คือการมีชีวิตที่ดีขึ้น

#Fromfashiontolife 
#Greyhoundoriginal
#Greyhoundoriginalaw2020
#Greyhound40thanniversary